Korporatiivse leviga trükimeedia kõrval tegutseb Nordicom lisaks nii Tallinna kui Tartu Lennujaama ametliku reklaamimüügipartnerina, osutades samas kõikvõimalikke teenuseid esitlusmaterjalide disainimiseks, tootmiseks ja trükkimiseks.

Tallinna Lennujaam reklaamikanalina

Tallinna Lennujaama ajalugu ulatub aastasse 1936, mil Ülemistel valmis esimene lühike maandumisrada. Sest alates on Tallinna Lennujaam pidevalt arenenud ning objekti on pärjatud mitmete auhindadega. Lennujaam on nagu Tallinna linngi, mis – saamata eales päris valmis – on pidevas arengus paremuse poole.

 

Tänapäeval külastavad Tallinna Lennujaama ca 2 miljonit reisijat aastas:

• 70% on tavalennufirmade, 20% odavlennufirmade ja 10% tšarterreisijad.

• 40% reisivad äri eesmärkidel, 40% reisivad puhkama, 20% külastavad sugulasi/sõpru või on neil muu eesmärk.

• 50% reisjatest on eestlased, 22% reisijatest on venelased, 6% inglased, 5% sakslased, 4% rootslased, 4% norralased ja 4% soomlased.

Positiivne maine, paindlikud võimalused ja soodne reisijaprofiil loovad lennujaamast suurepärase reklaamikanali.

Täpsema pakkumise ning parema pildi saamiseks kõigi promovõimaluste kohta oleks kindlasti mõistlik Tallinna Lennujaama koos külastada.

REKLAAMIVÕIMALUSED TALLINNA LENNUJAAMAS

Reklaamihuvi korral võtke palun ühendust või küsige parimat pakkumist.