Urbanistliku elustiili ajakiri PULSS on nõudlikule ja kvaliteediteadlikule tarbijale suunatud väärikas väljaanne, mis ilmub juunist 2010. Mastaapse kliendileviga ajakirja kõrval toimetab veebiportaal PULSS.ONLINE.

PULSS on kakskeelne (EST/ENG) ning ilmub kvartaalselt. Kõrgekvaliteediliselt trükitud printväljaande trükiarv on sõltuvalt hooajast 8’000–10’000 eksemplari. Väljaande peamiste levipartnerite hulka kuuluvad Tallink (parvlaevade äriklassis), Nordica (lennukite istmetaskus), hotellid Swissotel ja Radisson (numbritubades ja lobbys), Viru KeskusSwedbank (teenindussaalides), MyFitness (spordisaalides), Circle K (teenindusjaamade kohvikutes), nooblimad restoranid, kohvikud, golfi-, tennise- jt spordiklubid, automüügiesindused, spaad, butiigid, ilusalongid, Tallinna notari- ja õigusbürood, tuntud teeninduspaigad ja meelelahutuskohad, etc… Kliendile on ajakiri tasuta!

Ajakirja levitatakse eksklusiivselt lisaks Tallinna Lennujaama terminalides, VIP- ja business lounge’is ning pagasialas, mis on kujundanud väljaandest kõigi Tallinnast väljuvate lendude pardaajakirja, suurepärase turistipüüdja, ekspordiedendaja ning loetuima elustiiliajakirja Eestis. Kasutades Richard Fellneri analüüsimeetodit on ajakirjal tänaseks kokku ca 75’000 lugejat!

Kajastades kõike olulist, mis pealinnas toimub, tutvustab PULSS põnevaid linlasi, paremaid söögikohti, kunstigaleriisid, spordiklubisid, tervisekeskusi jpm, tehes hõivatud ning alatasa kiirustava lugeja eest ära õiged valikud. PULSS räägib uuest ja huvitavast, millest kaugeltki iga linnaelanik veel ei tea …

Ajakirja sihtgrupp on eeskätt 25–65-aastane, keskmise või pigem kõrgema sissetulekuga linlane – nii kohalik kui väliskülaline – nõudliku maitsega, nii mees kui naine, aktiivne ja energiline, teadmistealdis ja kultuurihuviline. Ta reisib nii kodu- kui välismaal, käib teatris, kinos ja kontsertidel, hoolitseb oma tervise eest, teeb sporti ning tunneb huvi moe- ja ilumaailma vastu. Talle ei ole ükskõik, missugused on ruumid, kus ta viibib, riided, mida kannab ega toit, mida naudib. Ta vajab parimat, ning PULSS saab talle õigete valikute tegemisel head nõu anda!

Ajakiri on mitmekesine, stiilne ja mänguline. PULSS on äratuntavalt oma nägu: trendikas, värske vaatenurgaga, humoorikas. Eriline rõhk on kvaliteetsetel fotodel, moeseeriatel, illustratsioonidel ning ajakirja disainil.

  • Ajakiri PULSS – reklaamikujunduse mõõdud:
    1/1 lk (210 x 297 + 5 mm bleed)
    2/1 lk (429 x 297 + 5 mm bleed)
  • PULSS.ONLINE – reklaambannerite standardmõõdud:
    Header/Main Page/Category Banner @ Desktop/Tablet (2000 x 500 px)
    Content Banner @ Desktop/Tablet (1000 x 500 px)
    Header/Main Page/Category/Content Banner @ Mobile (1200 x 900 px)

Kaastööde- ja reklaamihuvi korral võtke palun ühendust oma projektijuhiga meediaagentuuris või küsige parimat pakkumist!

VAATA MEEDIAKAARTI

SIRVI AJAKIRJA

ILMUMISGRAAFIK:

NumberEeldatav levikuupäevReklaami esitamise tähtaeg
Kevad/2024-EST/ENG25. MAR15. MAR
Suvi/2024-EST/ENG25. JUN15. JUN
Sügis/2024-EST/ENG25. SEP15. SEP
Talv/2024-EST/ENG25. DEC15. DEC
 
PULSS.ONLINESaada päring!